• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Betala av skulden

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Tomtom72

V.I.P
Poäng: 437
Blev medlem
23 April 2023
Meddelanden
467
Mottagna reaktioner
252
Poäng
437
TS kanske drar in 7000 och ”tjejen” 38000
 

Z.Z

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
28 Juni 2022
Meddelanden
28
Mottagna reaktioner
8
Poäng
27
Det är mer värt att ha en löneutmätning än Nstart. Tänk inte för stort på en gång nu. Det är ingen fara om det tar lite tid. Jag förstår att det är jobbigt jag va i samma sits. Jag bröstade löneutmätning 2 år sen läste jag resten. Jag kunde gått med Nstart men efter jag såg vad dom tog för ränta osv så blev ett direkt nej.
Det verkar det bästa
 

Z.Z

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
28 Juni 2022
Meddelanden
28
Mottagna reaktioner
8
Poäng
27
Nu skickade vi en ansökan via Lendo så fick vi erbjudande från Norwegianbank på 10% ränta och nordax på 11 % räntan..
Betydelse det att det är lungt vi kan ansöka bara eller det kan vara sån automatiskt godkänt och sen nekar dom???
 

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
212
Poäng
407
Nu skickade vi en ansökan via Lendo så fick vi erbjudande från Norwegianbank på 10% ränta och nordax på 11 % räntan..
Betydelse det att det är lungt vi kan ansöka bara eller det kan vara sån automatiskt godkänt och sen nekar dom???
Dom har skickat erbjudanden till er iaf. Sen kan man se om dom har lösenkrav eller kompletteringar osv. Men det är bättre att ni försöker gå igenom med den som passar er bäst än Nstart. Jag är glad att det är ett positivt besked än sålänge! Ser du man ska inte ta förhastande beslut i jobbiga och tighta situationer, det finns alltid andra alternativ.
 

Z.Z

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
28 Juni 2022
Meddelanden
28
Mottagna reaktioner
8
Poäng
27
Dom har skickat erbjudanden till er iaf. Sen kan man se om dom har lösenkrav eller kompletteringar osv. Men det är bättre att ni försöker gå igenom med den som passar er bäst än Nstart. Jag är glad att det är ett positivt besked än sålänge! Ser du man ska inte ta förhastande beslut i jobbiga och tighta situationer, det finns alltid andra alternativ.
Tack
Hoppas bara att det är inte så automatiskt och sen nekar det verkar lite positiv ån så länge
 

linsluzz

Viktig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
28 Maj 2023
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
45
Poäng
146
Hoppas verkligen inte du bränner "tjejen" och lämnar henne därhän om impulsen faller på och drar iväg nån annanstans...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp